Introductie

Hé aankomend jurist, we hebben speciaal voor jou een geweldige introductietijd op de planning staan! Dit is de leukste en gezelligste manier om jouw medestudenten te leren kennen en erachter te komen wat het studentenleven jou te bieden heeft!

S.V. Aequitas

S.V. Aequitas is als studievereniging actief binnen de Juridische Hogeschool, zowel op locatie ’s-Hertogenbosch als in Tilburg. Wij zijn te vinden bij de introductieweek, op de open dagen en in jouw feed als we een nieuwe activiteit promoten op één van onze social media-accounts. Wij organiseren zowel studiegerelateerde als niet-studiegerelateerde activiteiten. Dan kun je denken aan een kroegentocht, een pubquiz, een lezing over de juridische afdeling van het Jeroen Bosch Ziekenhuis of een rondleiding bij de Raad van State!

Introductieweek

Elk jaar organiseert studievereniging Aequitas ook de introductieweek. Op dit moment zijn we al druk bezig met de voorbereidingen hiervoor, maar is het programma nog niet bekend. De introductie vindt plaats in de week van 26 augustus, dus hou die week alvast vrij in je agenda!

Aanmelden

Zodra het progromma volledig is gemaakt, wordt de inschrijving geopend. Je ontvangt hier dan ook nog een mail over met de aanmeldlink.

Lid worden van studievereniging Aequitas

En denk je dan ook meteen: die studievereniging Aequitas lijkt mij gezellig! Ga dan snel naar onze webpagina, volg onze Instagram, like onze Facebook en schrijf je in!

Heb je nog vragen over neem dan contact op!

Instagram: @svaequitas

Facebook: S.V. Aequitas