Begeleiding

We doen er alles aan om je studie tot een succes te maken, ook als het even tegenzit. Zo zijn er verschillende personen bij wie je terecht kunt met vragen:

• Elke groep heeft een docent-coach voor algemene vragen. Daarnaast staan al je docenten natuurlijk altijd klaar om je te helpen.
  • De decaan is er voor vragen over wet- en regelgeving, studiekeuze of persoonlijke problemen.
  • De studenten van het Schrijfcentrum bieden je hulp bij het schrijven van teksten.
  • Studentenbuddy's zijn ouderejaarsstudenten die eerstejaarsstudenten ondersteunen vanuit hun eigen ervaringen met studeren.
  • Onze studieadviseurs helpen je met vragen over o.a. studieachterstand en studievaardigheden, leerroute en minors. Ook voor vragen over studeren met een functiebeperking kun je bij hen terecht.