Alumnus van de
Juridische Hogeschool

Ook als je oud-student oftewel alumnus bent, willen we graag weten hoe het met jou gaat. Om te zien hoe je carrière als hbo-jurist zich ontwikkelt en om jouw professionele advies te krijgen. Zo kunnen we de opleiding HBO-Rechten blijven optimaliseren.

Alumninetwerk

Meld je aan bij de alumnigroep op LinkedIn van de Juridische Hogeschool.  Hierop plaatsen wij regelmatig vacatures voor hbo-juristen. Je vergroot ook je netwerk, kunt kennis delen en contact onderhouden met andere oud-studenten. Ook blijf je op de hoogte van alumni-activiteiten van de Juridische Hogeschool, zoals het Juristenfestival.

Wil je op de hoogte blijven van evenmenten, nieuws en ontwikkelingen? Laat je gegevens achter en maak deel uit van de JHS community

Praktijkpartners

We gaan graag met alumni het 'praktijkpartnerschap' aan. Dat kan op verschillende manieren:

• begeleiden van een stagiaire
  • optreden als gecommitteerde bij het afstuderen
  • gesprekspartner op het jaarlijkse Juristenfestival
  • als gastdocent
  • als adviseur om de aansluiting met de praktijk verder te verbeteren
  • als opdrachtgever waarbij je echte casussen inbrengt en uitzet onder de studenten. Zo doen studenten praktijkervaring op en ontvang jij praktische antwoorden en frisse oplossingen voor je casus.

Wil jij praktijkpartner zijn voor de Juridische Hogeschool? Neem contact op met team Communicatie voor een orienterend gesprek